Aleatha

Pełna wersja: Bestiariusz
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Tutaj zamieszczane będą karty przeciwników, których napotkali na szlaku nasi śmiałkowie, aby kolejne spotkanie z nimi nie było już dla nich niewiadomą. Wszystkie karty przedstawione są przykładowo i mogą różnić się od tych, których jako MG użyję w przygodach.
Bandyta
Zbiegli chłopi, rzezimieszki, rozbójnicy i inne łotry.
 
[Obrazek: c24a795eb1e6c599169f85d768f14812.jpg]
Siła: 1
Zręczność: 1
Umysł: 0
Atak: 1
Obrona: 1
Wytrzymałość: 5
Heroizm: 0

Umiejętności:
  • Skradanie się (p)
  • Przetrwanie (p)
Sprzęt:
  • Maczuga (Si)
  • Lekki pancerz (OP 5)
  • Łuk (Zr, Zasięg 20)
  • Strzały, 10-15
Wojownik Fae
Szlachetny elf wysokiego rodu, wojownik w służbie królowej lub innego znacznego szlachcica Faerie. Z łatwością pokona śmiertelnego szermierza.
[Obrazek: c569523351339328f5cbb6cadb7d53b9.jpg]
Siła: 2
Zręczność: 2
Umysł: 1
Atak: 4
Obrona: 2
Wytrzymałość: 9
Heroizm: 0

Umiejętności:
  • Fae
  • Mistrz broni - ostrza (p)
  • Mistrz broni - broń drzewcowa (p)
Sprzęt:
  • Srebrny miecz Fae (Si/Zr, Wyważony)
  • Włócznia (Zr, Szarża: +1 Atk, +1 obrażeń)
  • Pancerz ze srebrnych liści (OP 4)
Kapłan Fae
Dzięki pradawnym rytuałom zdobył moc wpływania na rzeczywistość. Wspiera swą magią oddziały Fae zapuszczające się do śmiertelnych krain.
 
[Obrazek: f6edae933af122294f90fa9d7bf5463f.jpg]
Siła: 1
Zręczność: 2
Umysł: 3
Atak: 2
Obrona: 2
Wytrzymałość: 7
Heroizm: 1

Umiejętności:
  • Fae
  • Charyzma (p)
  • Moc - ranienie (z)
  • Moc - wzmocnienie (p)
Sprzęt:
  • Laska (Zr, 2R, Parowanie)
  • Zaklęta szata (OP 5, Przedmiot mocy)
Gwardzista
Zbrojny piechur na służbie króla lub szlachcica, ich oddziały stanowią trzon każdej armii. Liczebność gwardii, którą mogą utrzymywać królewscy wasale najczęściej jest regulowana dekretem władcy.
[Obrazek: abe05a5218b643111558879fb074b0ae.jpg]
Siła: 2
Zręczność: 1
Umysł: 0
Atak: 2
Obrona: 3
Wytrzymałość: 5
Heroizm: 0

Umiejętności:
  • Walka w grupie (p)
  • Mistrz broni - broń drzewcowa (p)
Sprzęt:
  • Halabarda (Si, 2R, +1 obrażeń, -1 OP)
  • Miecz (Si/Zr, Wyważony)
  • Średnia zbroja (3/Zr-1, OP 4, ciężki x2)
Pixie
Małe istotki o drobnych, owadzich skrzydłach. To wesołe stworzonka, skłonne do żartów, zabaw i sztuczek. Mogą być wredne, ale nie są złośliwe. 
[Obrazek: 6d8a10f9e126ceffe9a88a20aac6d836.jpg]
Siła: -1
Zręczność: 2
Umysł: 0
Atak: 1
Obrona: 4
Wytrzymałość: 3
Heroizm: 0

Umiejętności:
  • Fae
  • Skradanie się (p)
Sprzęt:
  • Malutki oręż (Zr-3)
  • Pył wróżek (Zasięg: 3, Trucizna -1, powoduje kichanie na rundę, czas trwania: 3 rd)
Goblin z Cieni
Gobliny z Cieni to potworne faerie o płonących, węglowych oczach, stworzone z czystej ciemności. To zabójcy Fae, zaciągają swoje ofiary do jam bez dna, by je pożreć. Mają własnego Króla, którego obawia się nawet Mab.
[Obrazek: 628ccc0cdc7708ac79f453289df3c4ac.jpg]
Siła: 1
Zręczność: 2
Umysł: 0
Atak: 2
Obrona: 2
Wytrzymałość: 5
Heroizm: 0

Umiejętności:
  • Fae
  • Dziecię mroku (+1 Atk i Obr w mroku, 1 rana na rundę w świetle dnia)
  • Skradanie się (p)
Sprzęt:
  • Ciemne ostrze (Zr, -2 OP, topi się w świetle dnia)
Ogr z Faerie
W nieśmiertelnych krainach nie żyje zbyt wielu ogrów, jednak ta garstka znacząco różni się od swych śmiertelnych kuzynów zamieszkujących świat ludzi. Są biegli w sztuce magii i alchemii, o wiele inteligentniejsi, choć ich pierwotna, brutalna natura często daje o sobie znać. Większość z nich jest zła do szpiku kości i chciwa, przy czym ich pragnienia często przekraczają standardową żądzę bogactwa, są też tacy, którzy z równą żądzą gromadzą wiedzę. 
[Obrazek: 14289f1dbd34c7448e22873d75d128df.jpg]
Siła: 4
Zręczność: 3
Umysł: 3
Atak: 4
Obrona: 3
Wytrzymałość: 10
Heroizm: 3

Umiejętności:
  • Fae
  • Pomniejsza zmiennokształtność (zdany test Um pozwala przyjąć postać istoty, na którą patrzy)
  • Moc - ranienie (p)
  • Moc - przekształcenie (p)
Sprzęt:
  • Zaklęty wielki miecz (Si, 2R, +1 obrażeń, -1 do OP)
  • Szaty ogrzego maga (OP 5)
Szlachcic Fae
Elfowie z najstarszych rodów Faerie stanowią najbliższe otoczenie królowej Mab, często zajmując wysokie stanowiska na jej dworze i w armii. Jest ich jednak stosunkowo niewielu, bowiem obsesja na punkcie rasowej czystości sprawiła, że niezmiernie rzadko decydują się na posiadanie potomstwa. 
[Obrazek: a1633b2614381cd4a330917c511aa6a1.jpg]
Siła: 3
Zręczność: 3
Umysł: 2
Atak: 4
Obrona: 4
Wytrzymałość: 9
Heroizm: 4

Umiejętności:
  • Fae
  • Mistrz broni - ostrza (z)
  • Charyzma (p)
  • Dziedzictwo krwi (podnosi maks. Heroizm o 2)
  • Dowodzenie (Fae prowadzeni do walki przez szlachcica zyskują +1 do wyników rzutów)
Sprzęt:
  • Srebrny miecz Fae (Si/Zr, Wyważony)
  • Pancerz ze srebrnych liści (OP 4)
  • Sygnet starszego rodu
Spriggan
Zbiry Faerie, spriggany, to wychudzone humanoidy, które mogą się rozrosnąć nawet do 5 metrów gdy się rozzłoszczą. Często służą ogrzym magom. Ubrania wywrócone na drugą stronę budzą w nich irracjonalny lęk. 
[Obrazek: 94bf5ee68ceada137daf58ea1dbe46fe.jpg]
Siła: 1
Zręczność: 2
Umysł: 0
Atak: 1
Obrona: 2
Wytrzymałość: 5
Heroizm: 2
Umiejętności: 
  • Fae
  • Rozrost (w gniewie może zwiększyć swe rozmiary, +1 Si i Wyt co rundę, maksymalnie +4, za każde +2 ma karę -1 do Um)
Sprzęt: 
  • Siekiera (Si)
  • Kopniak (Si-1, tylko jeśli Si ponad 3, darmowy atak)
Stron: 1 2